Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение
    И на мен ми пръска в рамото ама не ми дреме щот като карам извън града и пусна чистачките въздушната струя подкарва водата от пръскалките с голяма сила нагоре по стъклото. В града обаче е кофти. А относно пружините от QV ако искаш такива ... Имам ... Но едва ли ще усетиш разлика освен ако твоите не са доста амортизирани.
    А какво е лечението на тия пръскалки, вероятно тези с нормалното рамо са по-високи заводско за да са над него, относно пружините, аз искам само да тествам височината, защото в момента ми е вирната задницата...

    Comment


    • Да отговоря на последвалите въпроси, ще започна от последния.
      _power_ - първата планка на колекторните тръби, която ги прихваща към двигателя е скъсана, ще се постарая да я заваря.
      V@K@T@ - днес поръчках колата повечко, и да чува се при разлика м/у оборотите и скоростта, в случай при който малко по-рязко отпусна съединителя и оборотите на двигателя са под определените за дадената скорост и предавка, или по-малко по друг начин казано при използване на двигателя като спирачка.
      ivan dimitrov - възможно е, при следващото качване на подемник носачите ще бъдат прегледани обстойно.
      Благодаря на отзовалите се.
      146 1.6 TS

      Comment


      • В такъв случай ако тампоните са ти добре се приготви някой ден да сменяш скоростна кутия
        sigpic
        33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
        Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

        Comment


        • И моята Ti-ка беше така, в последствие, зъбчатките от диференциала решиха, че ще излязат да се поразходяд и да подишат чист въздух.
          Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

          Comment


          • Чудесно колеги! Благодаря за инфото, поне да знам да се подготвя за когато тръгне да става, все пак това не ме учудва за 16 годишна кола сменила няколко собственика, ръчкали я здраво, включително и аз
            146 1.6 TS

            Comment


            • Виж и вътрешните карета.

              Comment


              • Здравейте на всички !
                Искам да попитам от какви цени варира Alfra Romeo 146 ti 2.0 , 110kw (147,45HP) Като се има в предвид ,че тази с която съм има и газ , също така е платена застраховката а за данъка не съм много сигорен ..

                Comment


                • 1300-2500лв. 1300лв е кола с не особено добро състояние, а за 2500лв запазена кола изцяло.

                  Comment


                  • Значи дал съм 500 лв капаро за една такава , а ми искат 2000 лв и усещам че много ще се прекарам ако я купя . Централното само заключва а не иска да отключи с ключа от вънка ( трябва да влизам през багажника ) чукната е на 2-3 места , окачването е под всякаква критика вози като каруца ( спортно било ) но мисля че не затова вози така а е за смяна цялото ; предполагам трябва и регулаж на гуми , на стенд и така нататък ; като настъпя рязко газта почва да глъхне и гърми от време на време нещо и потъва газта , няма значение дали е на газ или на бензин (питах един майстор като ходих да ми регулират газта да не би да е от спортния филтър , обаче той ми каза че кабелите и свещите са за смяна най-вероятно , и другото което му направи впечатление че пуши на масло) , а иначе като я настъпвам плавничко като вдигне над 3000 оборота се отпушва нейната мама .. Не знам кво да пвавя , доста солено ще ми излезе ако я купя .
                    Кой знае още колко дефекта има ,които не мога да установя понеже нямам опит с колите (все още).
                    Last edited by velimir1; d.m.y г., 00:32.

                    Comment


                    • ООООО направо му кажи там, че нещо проблеми са ти излензали да ти върне капарото и бегай.....

                      Comment


                      • Иначе дига 80 на първа . Това нормално ли е ?

                        Comment


                        • Множко е малко, вероятно има чип с изместен прекъсвач на по-високи обороти.

                          Comment


                          • Колеги, колата ми загрява до около 100, но не завърта перките, парно има, и двата маркуча към радиатора стават врели, радиатора също. Има ли какво друго да е освен датчик за температура на охладителната течност, който стои на самия радиатор, бушоните които са на бомбето са здрави. Мотора е цф1 2.0 16в.
                            Благодаря предварително.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                              Колеги, колата ми загрява до около 100, но не завърта перките, парно има, и двата маркуча към радиатора стават врели, радиатора също. Има ли какво друго да е освен датчик за температура на охладителната течност, който стои на самия радиатор, бушоните които са на бомбето са здрави. Мотора е цф1 2.0 16в.
                              Благодаря предварително.
                              В момента и аз имам същият проблем и умувам какво да правя. Чудя се дали водната помпа не е започнала да фтасва. И много интересно защо тъпата перка се включва толкова късно и то директно на втора степен.
                              sigpic
                              33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                              Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                              Comment


                              • Моята грам не се завъртя, миналия ден до 110 стига извря водата и угасих мотора. Водната помпа ще я сменям, но не мисля ,че е от нея, защото на мене ми разнася водата и загрява всичко и парно имам. Колегата Majed ми каза, че водна помпа се тества като извадиш маркуча, който е отгоре на казанчето, който ходи към дросела и ако от там тече постоянна струя - помпата е наред, ако не респективно е за смяна. Има ли някъде някой контролен блок за перките?

                                Comment

                                Working...
                                X